During lunch :)

För ett tag sedan hitttade jag mitt kära simkort till mobilen jag använder i sverige! Överlycklig eftersom jag då kunde starta min mobil för första gången på evigheter och läsa gulliga sms från Johan, kolla på bilder och lyssna på musik! Tog med den till skolan för att ha lite underhållning under min promenad hem, tog även lite bilder vid lunchen :)




Celia:)

Kakan hon käkar kommer från skolans cafeteria och är seriöst de godaste kakorna jag ätit!! Dom är nygräddade och chokladen är fortfarande smält och mmm <3 Men har inte käkat dem på tre veckor nu, måsta sluta äta så onyttigt! Nej jag har inte gårr upp i vikt härborta, vilket är ganska bra jobbat tycker jag, men ändå...



Tatiana!! Hon kommer vara i LA samtidigt som vi är där! Vi kanske ses men hon har fullspäckat schema med disneyland och bröllopp så vi får se :)

Tidsinställt inlägg så nu sitter jag säkert i Los Angeles!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0