Back in Kansas <3

Spring Break Trip day 1

Klockan ringde vid 05.00 i tisdags, för en gångs skull hade jag inga problem med att gå upp tidigt på morgonen, (allt som krävs är lite motivation). Jag sov igenom halva flygresan tills en flygvärdinna sa att vi flög över "The Grand Canyon", jag satt och hängde över Haley som satt vid fönstret för att se ut. Lite senare såg vi även Hollywood skylten från ovan. När vi kom fram stod Zane och Heidi och väntade på oss, underbart att se dem igen efter 2 månader!! 




Los Angeles var verkligen som jag hade väntat mig när det gäller palmer, det var palmer precis överallt! Jag diggar palmer nått enormt!! Palmer = varmt väder <3



Zane i bilen ^^

Vi åkte direkt till ett ställe för lunch, jag och Haley was starving då klockan endast var 9.30 LA tid hehe. På samma ställe fanns även en hel del shopping, vi hann inte med så mycket men jag hann gå in i min favo affär!! <3



Jag Haley och Zane utanför victoria's secret!



Precis utanför Victoria's stod Maro Lopez och spelade in nått tv program jag inte känner till, det var lite coolt ändå att man såg en kändis ;)



Heidi, haley och jag


Lite senare satte vi oss i en liten spårvagn som tog oss tillbaka till där vi parkerat bilen, första gången jag åkt "lokal trafik" sen jag kom hit xD



Här är jag, det var en dubbeldäckad historia så vi sitter längs upp längst fram :)

Efter lite shopping och käk åkte vi till Hollywood boulevard! (Dvs, gatan med alla stjärnor)






Zane Musse och jag ^^



H&M!!!!!! <3 + Zane hehe^^



Här håller de Oscar's galan varje år ;) Jag Haley och Scott satt klistrade framför tv:n för några helger sedan då det var på tv :)

Det var dag ett, nu ska jag sova kan knappt hålla ögonen öppna!! Pussar på er <3





Kommentarer
Postat av: lovisa

"jag och Haley was starving" californification? ;)haha jag gor samma fast med franskan



Du ser ut att ha det toppen! shit vad haftigt att besoka hollywood :D :D



Manga pussar och kramar



2011-03-21 @ 19:20:33
URL: http://alicelovisa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0