Santa Monica <3

Los Angelses day 3

Denna dag började lite segt, vi var tvugna att packa på morgonen men efter det åkte vi omkring lite mer i LA och gjorde lite annat. På eftermidagen åkte vi till Santa Monica Beach! Jag bor ju i Kansas, dvs USA:s medelpunkt, så långt ifrån vatten man kan komma i detta land. I Sverige har jag inte riktigt tänkt på hur bra jag har det som lever så nära vatten (även om det oftast är iskallt), inte förens nu har jag insett hur mycket jag uppskattar det... Därför var kännslan helt underbar när jag fick se HAVET igen!!! Samma sak när jag kom till Hawaii. Jag sprang ned till vattnet och doppade fötterna, sprang sen lika fort upp igen pga det iskalla vattnet ^^






Santa Monica Beach!








Moi ^^





Aww, Zane och Haley på resturangen längs ute på Piren på Santa Monica :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0