The last KU home game!

Äntligen freeeeedag! Bara en skolvecka kvar till spring break! Det är snålt med lov här, 1.5 veckas jullov = ingenting när man vet att ni därhemma hade 3 veckor... Men har haft en hel del tredagarshelger och grejs så det väger väll upp en del, men ingenting går upp mot LOV!

Nu är jag officielt med i Shawnee Mission East girls swim team junior varsity! Det låter så bra med "junior varsity" eftersom i ex basket hade dom freshman, sophmore, junior varsity och varsity. Men i simning finns det bara junior varsity och varsity, hehe ^^

Jag har inte hunnit berätta, men i onsdags så var jag och Scott på the last KU (kansas university) home game!! Det var riktigt kul! Kändes så coolt att efter ha sett så många av deras matcher på tv så står man där själv! På tv:n visar dom nästan inte alls the cheerleaders!! Det var nästan lika kul att se dem som att se själva matchen, jag försökte fota men min kamera suger när det är lite avstånd... Va satt väldigt nära ändå, vi skulle egentligen suttit mycket längre upp så det var najs!

Här kommer lite bilder iaf :P



Jag, innan vi börjar klättra uppåt mot våra platser :P



Jag tror det var helt fullsatt, dvs 16000 människor där!



Suddigt men jag hoppas ni ser ändå.





Den stora bollpriset bakom mig är från 2008 då KU vann NBA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0