Long time no see!

Hej på er!

Fick lite lust att blogga nu efter att ha suttit och läst andras bloggar halva dagen. Jag började blogga mest för att vänner och familj skulle få se vad jag höll på med under mitt år i USA, nu när allt är som vanligt känns det ganska trist att blogga när man inte har något som är egentligen nytt att berätta.

MEN, snart eller den 17 Juli för att vara exakt ska jag ut på mitt "andra" äventyr i livet! Jag  och min kille Johan ska tågluffa i 3.5 vecka, vi flyger först till Amsterdam och tar oss sedan söderut. Kanske blir det Bryssel innan vi sen tar oss in i Frankrike, sen blir det Italien där framförallt Johans kompisar semestrar som vi ska hälsa på har vi tänkt. Jag är verkligen supertaggad, jag har velat tågluffa ända sen min mamma för flera flera år sen berättade att hon gjorde det under ett sommarlov då hon gick i gymnasiet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0